Biznes

Akcesoria do pracy zdalnej — jakie warto mieć? Doradzają eksperci z firmy Mount Expert!

• Zakładki: 22


Praca zdalna obecnie możliwa jest w wielu firmach bez względu na branżę. Jest to dla większości osób bardzo wygodna forma wykonywania obowiązków zawodowych, toteż nie dziwi jej stale rosnąca popularność. Wybierając pracę zdalną na dłuższy okres, warto pomyśleć o akcesoriach, które mogą ją znacznie ułatwić. W co warto się zaopatrzyć?

Stanowisko do pracy zdalnej w domu

Niektórzy pracownicy wybierający home office mogą nie zdawać sobie sprawy, jak istotne jest odpowiednie stanowisko pracy w domu. Mowa przede wszystkim o wygodnym biurku i krześle. Warto zagospodarować miejsce w domu, które stanie się małym gabinetem. Ważne, by panował w nim porządek. Podczas pracy bowiem żaden element nie powinien rozpraszać i odwracać uwagi od realizowanych zadań.

Przydatne akcesoria w home office

Kategoria praktycznych akcesoriów do pracy zdalnej obejmuje wiele produktów. Ich wybór w dużej mierze zależy od osobistych preferencji. Wśród nich wymienić można nie tylko lampkę na biurko czy zestaw słuchawkowy, ale wiele więcej.

Kamera internetowa

Współcześnie większość laptopów jest wyposażonych w kamery, jednak jakość obrazu często pozostawia wiele do życzenia. Wybranie i zakupienie lepszej jakości kamery internetowej znacznie zwiększa komfort podczas wideorozmów, które w niektórych branżach stanowią podstawę pracy zdalnej.

Podstawka pod laptopa

Bardzo dużym błędem i to nie tylko w pracy zdalnej jest niedbanie o kręgosłup. Wiele osób przez długie godziny siedzi w niewygodnych pozycjach, co może mieć przykre skutki zdrowotne w przyszłości. Właśnie z myślą o wygodzie użytkowania komputera powstała podstawka pod laptopa. Dzięki niej praca przy komputerze staje się o wiele bardziej komfortowa. Co więcej, podstawki te zapobiegają przegrzewaniu się laptopów. Jest to więc rozwiązanie, które zapewnia ochronę nawet przy wielogodzinnym intensywnym korzystaniu ze sprzętu.

Inne praktyczne akcesoria

W zależności od rodzaju wykonywanej pracy każdej osobie mogą przydać się inne akcesoria do home office. Dla niektórych pracowników niezbędne mogą być na przykład dodatkowe kable USB, a dla innych niezbędnikiem okaże się maskownica do kabli pozwalająca zachować porządek na miejscu pracy. Wśród przydatnych akcesoriów wymienić można również pendrive, słuchawki z mikrofonem czy klawiaturę bluetooth lub myszkę bezprzewodową. Akcesoria te należy kupować z myślą, iż mają one ułatwiać codzienną pracę w domu i zapewniać wysoki komfort.

Fot. Shutterstock

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
30 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *