Biznes

CRM dla dewelopera a efektywna obsługa sprzedażowa klienta

• Bookmarks: 149


Sprzedaż nieruchomości to proces, na który składa się wiele etapów. Wymaga on więc obsługi na wielu płaszczyznach. Aby usprawnić realizację tego procesu, warto wdrożyć system CRM dla dewelopera, który wspiera specjalistów firmy deweloperskiej na każdym etapie zarządzania procesem sprzedaży nieruchomości.

Jak usprawnić sprzedażową obsługę klienta w firmie deweloperskiej?

CRM dla dewelopera VoxDeveloper to system, którego wszystkie funkcjonalności zostały dostosowane do obsługi procesów biznesowych w firmie deweloperskiej. Również sprzedażową obsługą klienta można zarządzać i automatyzować dzięki:

  • automatycznemu przypisywaniu leadów do wybranych doradców
  • możliwości automatycznego konwertowania leadów
  • możliwość wysyłania autoresponderów, nadawania preferencji i klasyfikacji leadom
  • przyspieszenie tworzenia ofert i unikanie „zagubienia klienta” w procesie sprzedażowym
  • modułowi współpracy z Pośrednikami nieruchomości (moduł zgłoszeń)
  • możliwości tworzenia i eksportowania ofert do klientów
  • możliwości planowania i monitorowania aktywności klientów
  • możliwości wysyłania grupowych maili przygotowanych na podstawie szablonów
  • dostępowi do historii kontaktu z klientem
  • dostępowi do dokumentów potrzebnych doradcy do podpisania umowy
  • dostępowi do dokumentów potrzebnych klientowi do podpisania umowy z bankiem

To tylko najważniejsze funkcje systemu CRM dla dewelopera voxCRM, dzięki któremu sprzedażowa obsługa klienta przebiega sprawniej. Dzięki tym rozwiązaniom kontakt z klientem następuje w możliwie najkrótszym czasie, co pozwala zaprezentować klientowi ofertę zanim zrobi to konkurencja. Dzięki działaniom marketingowym doradca może również trafnie dopasować ofertę, wpisując się w oczekiwania klienta.

Sprawny kontakt z klientem jest kluczowy na każdym etapie sprzedażowej, ale i posprzedażowej obsługi klienta. Dzięki systemowi voxCRM firma deweloperska obniża koszty związane z obsługą, jednocześnie zwiększając jej skuteczność i podwyższając standardy. Efektem są wyższe zyski i rozwój firmy, zarówno w czasach wysokiej koniunktury, jak i kryzysu gospodarczego.

Fot. Shutterstock.

comments icon0 comments
0 notes
35 views
bookmark icon

Write a comment...

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *