Znaleziono 34 wyniki

autor: belik
26 wrz 2020, 21:46
Forum: Dom i Ogród
Temat: pokój dziecięcy
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 493

Re: pokój dziecięcy

Ja bardzo wcześnie zaczęłam kompletować wszystko dla naszego maleństwa . Siostra pomogła mi znaleźć bardzo fajną tapetę firaneczki i mebelki . Kupiliśmy z mężem bardzo ładne łóżeczko, i do niego prześliczną pościel . Polecono nam bardzo fajny materac https://materacyk.pl/produkt/materac-lateksowy-an...
autor: belik
19 wrz 2020, 0:05
Forum: Medycyna
Temat: Medycyna estetyczna coraz tańsza?
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 776

Re: Medycyna estetyczna coraz tańsza?

Bylam na zabiegach depilacji laserowej z wykorzystaniem lasera https://bienkowscyclinic.pl/zabiegi/epi ... ar-vectus/ - z pomoca kilku doslownie zabiegow udalo mi sie pozbyc nieprzyjemnego problemu raz na zawsze! Cena jest przystępna i adekwatna do zabiegu :)
autor: belik
31 sie 2020, 23:11
Forum: Dom i Ogród
Temat: fotel
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 660

Re: fotel

fotel gamingowy genesis nitro 550 najlepszy jaki moze byc będzie mega wypasiony dlka takiego gracza
autor: belik
31 sie 2020, 23:08
Forum: Świat IT - komputery, programowanie
Temat: Klawiatura
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 1910

Re: Klawiatura

genesis, tylko i wylacznie, sam korzystam i polecam!
autor: belik
31 sie 2020, 23:07
Forum: Biznes
Temat: Porzadny fotel biurowy - jak wybrać?
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 2986

Re: Porzadny fotel biurowy - jak wybrać?

Może bardziej fotel gamingowy? duzo wygodniejszy od tego co mam w pracy, genesis nitro 550 a nadaje sie do długie siedzenia przy kompie
autor: belik
20 sie 2020, 0:39
Forum: Uroda
Temat: dobre kosmetyki
Odpowiedzi: 21
Odsłony: 2017

Re: dobre kosmetyki

A moze kremy z bielendy? Np seriavegan musli do twarzy i ciala? to naturalne skladniki z owsa i przenisy pozyskiwanych z ekologicznych upraw, ladny delikatny zapach, szybko sie wchlaniaja nie pozostawajac kleistej skóry no i nie sa drogie a latwo dostepne :)
autor: belik
14 sie 2020, 10:28
Forum: Uroda
Temat: Jakie macie metody na piękne włosy?
Odpowiedzi: 82
Odsłony: 8570

Re: Jakie macie metody na piękne włosy?

Ja korzystałam z zabiegów w klinice Bieńkowscy Clinic https://bienkowscyclinic.pl/zabiegi/hai ... nty-diety/ dzięki najnowszej technologi laserowej moje włosy wyglądają przepięknie, są gęstsze i grubsze. A to sprawia że wyglądam i czuję się bardzo dobrze
autor: belik
07 sie 2020, 22:54
Forum: Biznes
Temat: Medycyna estetyczna
Odpowiedzi: 59
Odsłony: 9161

Re: Medycyna estetyczna

Ja korzystam z różnych zabiegów w klinice Novoderm w Łodzi https://novoderm.pl/ . Mają bardzo dobrych specjalistów i miłą obsługę. Jestem bardzo zadowolona z efektów
autor: belik
30 lip 2020, 22:50
Forum: Dom i Ogród
Temat: Jaki pakiet pethelp wybrac dla psa
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 650

Re: Jaki pakiet pethelp wybrac dla psa

Byłam sceptycznie nastawiona, ale wzięłam na próbę, przy pierwszej wizycie się okazało, że mój golden ma coś z nerkami. Już na szczęście wyleczyliśmy i teraz się badamy i pilnujemy diety.
autor: belik
19 lip 2020, 22:23
Forum: Hobby
Temat: Hobbystyczny manicure - jakie lakiery?
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 989

Re: Hobbystyczny manicure - jakie lakiery?

Moja siostra robi manicure ale tylko tak dla bliskich :) rzadko korzystam bo mam pracę w której moje ręce są ciągle narażone na kontakt z woda :( . Ale to nic bo znalazłam bardzo fajne preparaty z AXN Total repair to seria z bielendy. Mam serum do rak i odżywkę płynne złoto do paznokci stosuję niedł...
autor: belik
19 lip 2020, 22:19
Forum: Uroda
Temat: Pomalowane paznokcie, czy naturalne?
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 770

Re: Pomalowane paznokcie, czy naturalne?

Ja lubie mieć naturalne dłonie i paznokcie :) Mogę wam polecić preparaty z AXN Total repair to seria z bielendy. Mam serum do rak i odżywkę płynne złoto do paznokci stosuję niedługo ale już widzę poprawę
autor: belik
19 lip 2020, 22:16
Forum: Uroda
Temat: Zadbane paznokcie
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 2360

Re: Zadbane paznokcie

Polecam preparaty z AXN Total repair to seria z bielendy. Mam serum do rak i odżywkę płynne złoto do paznokci stosuję niedługo ale już widzę poprawę
autor: belik
19 lip 2020, 22:14
Forum: Uroda
Temat: Dobre kremy dla cery naczynkowej?
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 933

Re: Dobre kremy dla cery naczynkowej?

u mnie działają kosmetyki z bielendy , nawet zakupiłam wczoraj krem i serum nawilżające z linii VEGAN MUESLI Pielęgnacja twarzy:) już nie mogę sie odczekać by je sprawdzić :P
autor: belik
19 lip 2020, 22:10
Forum: Uroda
Temat: najlepsze dermokosmetyki
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 2475

Re: najlepsze dermokosmetyki

mnie dopowiada seria BOTANICAL CLAYS z bielendy mam Wegański płyn micelarny i serum Bogate w roślinne formuły bazujące na znanych i cenionych od lat NATURALNYCH GLINKACH: ZIELONEJ I RÓŻOWEJ zapewniają skórze głębokie oczyszczenie, detoks, optymalne nawilżenie i regenerację.
autor: belik
19 lip 2020, 22:07
Forum: Uroda
Temat: Jakie kremy do twarzy na lato?
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 1034

Re: Jakie kremy do twarzy na lato?

Zakupiłam serum nawilżające VEGAN MUESLI z bielendy mam bardzo odżywianą skórę która jest miękka jak aksamit. przy upałach przydaje się pożądane nawilżenie dzięki temu ni robią nam się tak szybko zmarszczki :P
autor: belik
29 maja 2020, 23:52
Forum: Uroda
Temat: Naturalne kosmetyki - co sądzicie?
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 1735

Re: Naturalne kosmetyki - co sądzicie?

Używam bielande z serii fresh juice używam tej serii do oczyszczania twarzy ma ona bioaktywną wodę cytrusową z sokami owoców To taka bomba witaminowa dla mojej skóry
autor: belik
26 maja 2020, 23:26
Forum: Uroda
Temat: Kosmetyki naturalne - używacie?
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 2771

Re: Kosmetyki naturalne - używacie?

Dłuższy czas używam tylko kosmetyków z bielendy bardzo mi odpowiada seria fresh juice zawiera bioaktywną wodę cytrusową i soki z owoców
autor: belik
24 maja 2020, 23:15
Forum: Medycyna
Temat: Jak zadbać o odporność swojego dziecka?
Odpowiedzi: 32
Odsłony: 4660

Re: Jak zadbać o odporność swojego dziecka?

my dajemy probiotyk diflos , synek bardzo często chorował a teraz staramy sie odbudować u niego florę bakteryjna do tego dostaje codzinnie witaminę d
autor: belik
05 maja 2020, 16:32
Forum: Dom i Ogród
Temat: Panele
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 727

Panele

Hej jakie macie w domu ogrzewanie ?? Moze ktoś coś podpowie w co warto teraz zainwestować
autor: belik
05 maja 2020, 16:30
Forum: Prawo
Temat: zgubiłem dokumenty
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 388

zgubiłem dokumenty

hej zgubiłem dokumenty i nie wiem co powinienem teraz zrobić POMOCY !!!
autor: belik
05 maja 2020, 16:29
Forum: Hobby
Temat: Co robicie jak sie nudzicie ?
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 2263

Co robicie jak sie nudzicie ?

Hej to siedzenie w domu mnie dobija a nie moge puki co sie z niego ruszyć . Może ma ktoś jakieś fajne pomysły jak ten wolny czas wykorzystać ??
autor: belik
05 maja 2020, 16:27
Forum: Hobby
Temat: Filmy
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 1857

Filmy

hej czy może ktoś polecić jakiś fajny film na wieczór ??
autor: belik
05 maja 2020, 16:25
Forum: Praca
Temat: Cxas wolny
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 3000

Re: Cxas wolny

Zdecydowanie w wolnym czasie wolę oglądać filmy :) wykupiłem niedawno abonament na VOD ze strefom ABO i codziennie robię sobie maraton filmowy na dziś zaplanowałem obejrzeć Zenka. Zobaczymy com to za perełka
autor: belik
05 maja 2020, 16:20
Forum: Inne
Temat: Spędzanie wolnego czasu
Odpowiedzi: 104
Odsłony: 18175

Re: Spędzanie wolnego czasu

Uwielbiam oglądać filmy i teraz z tego korzystam, mam abonament na VOD i codziennie oglądam coś innego . Ostatnio nawet Polskie filmy przeglądałem i znalazłem Zenka . Nie do końca byłem zaciekawiony tematyką ale okazał się całkiem spoko filmem
autor: belik
29 kwie 2020, 22:32
Forum: Medycyna
Temat: odpornść
Odpowiedzi: 18
Odsłony: 1977

odpornść

hej co podajecie dzieciom na odporność ? Mój synek bardzo długo chorował i nie wiem jak odbudować florę bakteryjną
autor: belik
29 kwie 2020, 22:27
Forum: Motoryzacja
Temat: Jak zadbać o zdrowie?
Odpowiedzi: 142
Odsłony: 17610

Re: Jak zadbać o zdrowie?

Gdy dzieci zaczynają chorować i mają obniżona odporność warto stosowac probiotyk. Nam lekarka polecila diflos podaje dzieku juz jakis czas i faktycznie,bardzo skuteczny
autor: belik
26 kwie 2020, 13:49
Forum: Porady
Temat: Co na odporność?
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 1343

Re: Co na odporność?

Stosujemy diflos, dajemy naszym dzieciom i sami tez go przyjmujemy, znajoma nam polecila i rzeczywiście,przy antybiotykoterapii powstrzymuje u synka biegunki, a na co dzień pomaga wzmocnić odporność
autor: belik
31 mar 2020, 23:13
Forum: Motoryzacja
Temat: Jak zadbać o zdrowie?
Odpowiedzi: 142
Odsłony: 17610

Re: Jak zadbać o zdrowie?

Ja polecam diflos, moj synek bierze go juz jakis czas i jestem bardzo zadowolona z działania
autor: belik
28 gru 2019, 11:03
Forum: Biznes
Temat: Najskuteczniejsza reklama
Odpowiedzi: 62
Odsłony: 8833

Re: Najskuteczniejsza reklama

Podstawa promocji i reklamy jest teraz internet. Można poczytać sobie np o marketingu szeptanym na http://szepczemy.pl/ dzięki niemu możesz trafić bezpośrednio do zainteresowanego klienta, daje niesamowite możliwości.
autor: belik
28 gru 2019, 11:00
Forum: Biznes
Temat: Reklama dla firmy
Odpowiedzi: 75
Odsłony: 12843

Re: Reklama dla firmy

Dobrze sie sprawdza marketing szeptany! Agencja reklamowa 360 http://nicecity.pl/ pozwala dotrzeć do klienta i dodatkowo dzięki niej mozna budowac pozytywny wizerunek marki. Moim zdaniem w czasach kiedy wszyscy zyja w sieci komputerowej to dobra opcja. I warto zainwestować
autor: belik
09 gru 2019, 22:28
Forum: Biznes
Temat: Reklama dla firmy
Odpowiedzi: 75
Odsłony: 12843

Re: Reklama dla firmy

Uważam, że ten marketing szeptany też może być dobrą opcją na rozpromowanie biznesu. Z tego co czytałam na http://nicecity.pl/ pomagają oni dotrzeć do klientów jakich szukamy, myślę ze to dobry sposób na reklamę
autor: belik
30 paź 2019, 22:57
Forum: Medycyna
Temat: Jak zadbać o odporność swojego dziecka?
Odpowiedzi: 32
Odsłony: 4660

Re: Jak zadbać o odporność swojego dziecka?

To bardzo trudne ale może ten artykuł ci pomoże https://tantumverde.pl/blog/grypa-u-dzieci-obalamy-mity
autor: belik
30 paź 2019, 22:53
Forum: Medycyna
Temat: Jakie suplementy warto kupić?
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 5809

Re: Jakie suplementy warto kupić?

Czasem zanim zacznie się kupować różne produkty warto poczytać jakieś artykuły w necie nawet znalazłam spoko informację w sieci https://tantumverde.pl/blog/fenylefryna ... -stosowana :)
autor: belik
30 paź 2019, 22:50
Forum: Inne
Temat: jak pomóc ciężko choremu dziecku
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 1550

Re: jak pomóc ciężko choremu dziecku

Koleżanka podesłała mi taki artykuł https://tantumverde.pl/blog/na-jakie-ob ... ki-uboczne dla mnie był bardzo przydatny